HTML

Érdekességek rólam, az életről

Hello! Nem írtam még blogot, szóval nem ér kinevetni!:P Szárnypróbálgatás gyanánt most megpróbálkozom vele, előre is jó szórakozást! Amít ígérhetek: lesz izgalom, érdekesség, vidámság és persze elmaradhatatlan szomorúság.:P De nyugi, nem csak történetek lesznek, megosztom Veletek életem egy-két érdekesebb pillanatát is!:)

Friss topikok

  • larafabian: nagyon szépek a verseid, írásaid. megnyerőek. nagyon szeretem a szép írásokat, köszönöm, hogy olva... (2012.06.30. 19:16) Hol vagy?
  • larafabian: nagyon sokan nem értékelik amit az élet- gondolják ők- eléjük sodort. nekem nem is olyan régen azt... (2012.06.30. 19:13) Vallomás II.
  • Vica89: Gratulálok a verseidhez, nagyon jó érzés őket olvasni! Bár még nem olvastam mindegyiket, de nagyon... (2011.10.30. 16:09) Az angyal
  • Versember: Jó régen néztem már ide. Örülünk, hogy jobban vagy, akármi is történt :) Ez tényleg egy jó vers, i... (2011.09.05. 13:26) Újra itt! :)
  • enzsu90: Köszönöm, nagyon aranyos vagy!:)Hát, kicsit drámai jellegű a könyv, amit írni szeretnék, de azért ... (2011.07.20. 00:08) A kapu

Linkblog

Hosszú idő után újra itt

2016.02.25. 23:16 enzsu90

Sziasztok!

Irtózatosan hosszú idő telt el az utolsó bejelentkezésem óta, így szeretnék bocsánatot kérni, amiért eddig nem írtam. Sok mindenben változott az életem. Jelenleg nagyon boldog vagyok, azt hiszem, ezt a szerelem teszi. :) Nem éreztem még soha ehhez foghatót, biztonságot, örömöt, izgalmat, varázslatot egyben. Jó kis gyógyszer, minden esetben felvidítja az embert. Az alább olvasható versem is ebből fakad, mármint ezekből az erős érzelmekből táplálkozik, amelyek meghatározzák mindennapi életemet. Olvassátok hát nagy szeretettel Ti is! :)

 

Otthon

Az éjjelek hosszúak, a nappalok céltalanok voltak

Mikor még nem voltál.

Mi volt a fontos: hogy rólam mit gondoltak

Mikor Te még nem szóltál.

Minden megváltozott egy perc alatt

Mikor rám találtál.

S bennem szemernyi kétség sem maradt

Ahogyan csókoltál.

S mikor Rád emelem tekintetem, már tudom,

Az arcodban ott van az otthonom.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://olvasdenzsut.blog.hu/api/trackback/id/tr18420082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása